حتماً شما هم از همان دسته طرفدارانی هستید که چند ماه برای فصل جدید این سریال صبر کردید و الآن در آستانه شروع فصل جدید بسیار هیجان زده هستید!
در طی گفت و گویی که با بازیگر این سریال Ian Somerhalder انجام شده، ایان درمورد فصل جدید صحبت کرده است. در ادامه این مصاحبه را می خوانیم:
-برامون از عاشقانه ی النا-دیمن تعریف کنید!
-رابطه ی النا و دیمن (DELENA ) چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد کمی احساسات درونش هست! این غیرقابل انکاره که هیچ احساسی پشت اون بوسه ای که توی هتل (در فصل قبل) اتفاق افتاد نبود! ولی در لحظات حساس فصل قبل النا استفن رو انتخاب کرد و حتما شما هم شگفت زده شدین! ولی حالا که النا در آستانه ی تغییر و تبدیل شدن به یک خون آشامه یک بعد جدیدی درونش ایجاد میشه که فقط دیمن می تونه به خوبی اون رو درک کنه!
- آیا دیمن هم چنان حسرت می خوره و آه و ناله می کنه؟
-آه و ناله. . . خب آره ولی خیلی کمتر! به طور خیلی محسوس کمتر! یعنی بیشتر این طوریه که فکر می کنه “خب النا عاشق من نیست! “ این که النا تبدیل میشه به یه خون آشام خیلی چیزها رو تغییر می ده! همین قضیه باعث میشه خیلی از چیزهایی که بین النا، استفن و دیمن بوده دچار تغییر و تحول بشه! توی اپیزود اول النا دور از دیمنه و خیلی کم در کنار هم دیده می شن! توی اپیزود دوم النا کم کم با رنج و سختی هایی که داره کنار میاد و بهشون عادت می کنه و می فهمه که یه سری از چیزهایی هست که نمی تونه از استفن درخواست کنه یا با استفن درمیون بذاره! به خاطر همین چیزها به سراغ دیمن میاد! در این وسط استفن هم تلاش می کنه که النا رو به رژیم خرگوش عادت بده تا به انسان ها آسیبی نرسونه ولی دیمن عقیده اش اینه که اگه نیازهای اون رو سرکوب بکنن بعداً نتیجه عکس می ده!
-یعنی دیگه هیچ احساسی بین النا و دیمن توی فصل جدید نخواهد بود؟
-نگران نباشین! (با خنده!) این که النا استفن رو انتخاب کرده معنی اش این نیست که تمام احساسی که از قبل وجود داشته الآن از بین رفته و تبخیر شده! بالاخره الآن النا همه جوره احساساتش بیشتر شده! تمام احساساتش!
ما فکر می کردیم که دیمن به دنبال یه عشق دیگه می خواد بگرده بعد از ردکردن دردناک النا ولی چیزی که ایان از دیمن توی شب های میستیک فالز برامون به تصویر کشید کاملا متفاوت با تصورات ما بود!

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->